Post by platvorsprictechi on Feb 28, 2022 17:40:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fly Corp: Airline Manager ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fly Corp: Airline Manager IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Fly Corp: Airline Manager 2022 version ▞▞▞
Roligt spel, bara ett problem. Spelet fryser och kraschar i fritt läge så fort jag öppnar det. Kommer att ge det 5 stjärnor när det är fixat. För närvarande helt ospelbar.
Spelen fryser efter några timmar och går inte att spela
Fly Corp: Airline Manager Стратегије ggf
När jag lämnar så sparas inte mina städet
Spelet är hemskt!!!Du kan inte köpa den fullständiga betalversionen på Android och eller google. Det är bara beta. Kan bara spela på windows och bara steam. Slösa inte din tid.Spelet fryser också efter att det blivit bra. Trodde jag hade hittat en bra, antar inte. LYCKA TILL ATT slösa bort din tid. #irriterad
Utvecklarna är salta, tog bort min recension för att jag berättade för dem hur de fixar sin app, jag måste använda en exploit för att få pengar eftersom spelet inte längre ger dig pengar, pop-ups är irriterande som fan som håll käften redan, placeringen Systemet är skräp avbryts ofta med ett popup-fönster eller de hemska kontrollerna, väldigt lite eller ingen optimering, funktionen för upplåsning av land är trasig som fan och när den låses upp om du lämnar eller laddar om en annan lagring kommer det bara att få dig att låsa upp den igen.
플라이 코프: 에어라인 매니저 전략 itm
Lås upp alla länder – ha aldrig tillräckligt med pengar i spelet, för många annonser förstör det här spelet totalt. Lägg mer tid på att titta på annonser för att få pengar i spelet än att faktiskt spela spelet. Så det är inte längre ett spel, vill inte ha ett spel där allt jag verkar göra är att titta på oändliga annonser.
Ganska kul, men efter att ha spelat i "free play"-läge ett tag kunde jag inte låsa upp länder längre om jag inte betalade för biljetter. Det fanns ett alternativ att titta på en annons för att låsa upp mer än 3 länder på en dag, men av någon anledning slutade det att fungera. Vid ett tillfälle sa den att det var ~1 timme kvar innan annonsvisningen skulle bli tillgänglig igen. Jag kom tillbaka senare samma dag och det var över 20 timmar kvar innan det var tillgängligt. Inte värt att betala för, inte värt att vänta på, så jag avinstallerar.
Lol laddade ner den igår, spelade i typ 10 minuter och nu är den trasig och kommer inte att laddas.
Snyggt spel, men har en bugg i uppdatering flygplanet pls fix !!Bra spel men kan inte logga in alls, jag avinstallerade och installerade det igen och fortfarande samma
Ganska kul men väldigt problematiskt - sparar inte dina framsteg ens när du klickar på spara, när du scrollar ner för rutter blir det ibland bara tomt.
Bra spel men jag skulle göra alla köp på det jag gjorde 4 och fick bara 3 av mina inköp jag mailade och tog upp problemen och ingen svarade någonsin
Roligt spel men UI och UX behöver arbete. Autosave behövs, inget mer frustrerande än att avsluta och förlorade framsteg, det finns ingen uppmaning eller varning när du avslutar heller. När du spelar igen och inte kan fortsätta sömlöst, startar det bara ett nytt spel.Väldigt svårt att välja linjer även när du zoomar in. Ruttfönstret är trasigt, blir tomt efter att ha rullat upp och ner.
Låt oss börja med elefanten i rummet, "kraschapp". När du väl når ett visst antal plan i spelet kraschar appen på grund av överbelastning av animationer. Detta måste åtgärdas för att få en bättre spelarupplevelse. Spelet ser lovande och roligt ut.
Det här spelet är fantastiskt. Inga irriterande annonser, fantastisk upplevelse och att ha en flygplats i realtid
Spelet är väldigt roligt men efter att ha spenderat mycket tid på ett gratisspel så började spelet frysa. Jag försökte många saker för att fixa detta och fortfarande, oavsett vad mitt spel kraschar efter ett par sekunder.
Bra spel mycket roligt. Bara en sak jag tror är en bugg. Ibland försvinner rutterna när jag klickade på den.
Det är ett roligt spel men jag vet inte varför min rutt inte är längre längre, jag menar att jag har många funktioner men det spricker i mitten när jag laddar spelen. Vänligen fixa det här problemet så snart som möjligt Uppdatering: och vänligen ange Singapore och Hongkong. Vi behöver dessa städer som en mest trafikerad rutt i Asien. Tack
Jag gillar spelet. Enkelt, rakt fram, lätt. Vad jag inte gillar är att systemet kryper till ett avbrott och kraschar ofta när jag går igenom fritt spelläge. Jag har låst upp hela Afrika och större delen av Europa och kan knappt spela det på grund av eftersläpningen. Det mesta av fördröjningen orsakas av popup-meddelanden. Det är väldigt frustrerande.
Annonsfrågan är borta.. Men några fördröjningar närmar sig slutet nu.. Njutbart för nu
Mini Block Craft Boshqalar mqy
Bra överlag, men i låsa upp alla länder, ibland måste du göra Kina när du bara har låst upp ett fåtal länder i Europa och den rutten kostar mycket pengar att tjäna och alla flyglinjer kommer att bli igensatta av folk som vill från Europa till Kina och du kan ta en annan väg eftersom det är för dyrt, så att förlora är oundvikligt. Snälla fixa det här, så ger jag 5 stjärnor.
Njut av spelet men behöver förbättra några tips/tutorial för spelet och du måste titta på annonser för mer pengar för att uppgradera flygplats och flygplan. Bra jobbat
Annonser är lite för obekvämt för en 5-stjärnig recension. Uppdateringar av användargränssnittet för att göra det tydligare för spelarna vilka typer av begränsningar som skulle leda till att behöva titta på annonser skulle lösas
Du tvingas titta på annonser så att du inte förlorar, det finns inget alternativ annars, bara scenarierna är bra
Roligt spel. Önskar att det fungerade bra men det finns många annonser, så då och då kommer en annons slumpmässigt att krascha spelet och du förlorar dina framsteg. När detta händer verkar det återställa räknaren på funktionen "öppna ett nytt land". Så jag har väntat i 3 dagar på att öppna ett nytt land för räknaren återställs hela tiden😡. Får mig verkligen att vilja sluta spela. Men det är ett roligt spel, så det är där den andra stjärnan kommer ifrån.
Fly Corp: Airline Manager સ્ટ્રેટેજી rutb
Älskar spelet bara förvirrat när jag är i fritt spelläge efter att jag låst upp 3 länder säger det mig att jag nådde en gräns för dagen. Vilket inte är fritt spelläge, är det något jag missar
Det är ett mycket bra spel, men det går långsamt att tjäna pengar
Älskar det. Annonser eller inga annonser – ditt val. Cool spelidé.
Jag spelar det spelet mest på pc. Jag gillar verkligen konceptet och spelet men jag tycker att det saknar två saker. För det första skulle det vara trevligt att kunna stoppa tiden (som på minimotorväg till exempel). sekund är timern för flygplatsspillet lite kort (10 eller 15 sekunder skulle vara bättre). Jag tror verkligen att det skulle vara en bättre upplevelse utan att döda svårigheten. Bra spel, älskar det, fortsätt så!
Detta spel är annonsfritt om du vill spela normalt, välgjort och har många utmaningar som får dig att tänka. Mycket bra spel
Bra spel, jag älskar. Men behöver en lista över flygplatser och flygplan för att göra det lättare att uppgradera och hantera bättre.
Skulle betygsätta 5-stjärnigt, men spelet kan behöva några förbättringar först. Ändra nedräkningstiden från 5 s till 10 s på städer, ändra även paus till en tidspausknapp och lägg till en separat menyknapp för att komma åt den aktuella pausmenyn.
Kraschar ständigt och kan inte komma längre i freeplay-läge.
Roligt spel men låser mig från att lägga till ett annat land även när jag inte har lagt till ett ännu. Att vänta 24 timmar är alldeles för länge för att förbli intresserad av spelet.
Spelet är ganska roligt men det är det där irriterande felet att när en stad är blockerad i cirka 5 minuter är den faktiskt blockerad för alltid
Om spelet inte skulle krascha varje gång jag försöker spara (så jag tappar framsteg även när jag sparar) eller tittar på en annons, skulle jag förmodligen ge detta 4/5. Tyvärr är spelet inte riktigt spelbart så här, och det frågar mig hela tiden att betygsätta, så det var vad jag gjorde.
Det är okej, spelet är rakt fram. Men framstegen går för långsamt. Antingen väntar du eller tittar på annonser. Inget av dem tycker jag är roligt.
Bra